Plaj turlar

şimdi! 2 günlük turlar

Dolunay turları

Daha fazla bilgi için buraya bakınız

Binicilik tatilinizi seçiniz

Bu, doğunun ve batının buluştuğu, tarihi yerlerin yoğun olduğu bir ülkede, unutulmaz binicilik deneyimi yaşamınız için Fethiye’de binicilik tatili davetiyenizdir. Güzel patikalar, harika atlar, çarpıcı manzaralar ve zengin bir kültür sunan binicilik tatili arıyorsanız, o zaman geleceğiniz yer burasıdır.

Desperado at çiftliği hakkında

Fethiye/ Türkiye güneyin’de binicilik tatili

At çiftliği Türkiye güneybatısında Yıldız ailesi tarafından 1997 yılında kurulmuştur. Çiftlik eskiden de olduğu gibi, şimdi de aynı tutku ve atlara olan sevgisi ile, Yusuf Yıldız tarafından yönetilmektedir. Aynızamanda hem yurt içi, hem yurt dışından gelen birkaç doğa ve at sever kişiler tarafından desteklenmektedir.

Fethiye ve Göcek arasında bulunan Desperado-Ranch, deneyimliler, yeni başlayanlar, biniciliğe geri dönenler ve tüm yaşlardan ilk defa ata binecekler için harika bir yerdir. Bu, doğa aşıkları, macera arayanlar ve binicilik tutkunları için bir tatildir; aileler, çiftler veya yalnız seyahat edenler için uygundur. 5-6 kişilik küçük gruplar halinde ata biniyoruz ve kolaylıkla konuklarımızın taleplerine ve becerilerine adapte olabiliyoruz.

Devamını oku

Ziyaretçilerimizin yorumları

“Vay be, ne gündü ama!”

Bu at çiftliğini ne kadar methetsem azdır. Aileden birisiymiş gibi karşılandım ve kendimi son derece iyi hissettim. Yusufa ata binmesini bildiğimi, ama idmansız olduğumu söylemiştim. Bu nedenle en fazla iki saatlik  bir kısa ata binme eğitimi alarak, beş saatlik bir binicilik turuna çıktık. Şelale, salıncak gibi şeylerin bulunduğu ökolojik parkta akşam yemeği yedik. Eğlenceli ve samimi olan bir toplum içersinde emin ellerdeydim, herhalde bundan daha iyi bir gün geçiremezdim.

Andrew W

“İnanılmaz deneyim”

Desperado at çiftliği kırsal bir yer, atlar çok güzel ve çok bakımlı. Sahilde iki saatlik binicilik yaparak, harikulade doğanın tadını çıkarttım. (…) Her an kendimi çok iyi hissettim. Bilhassa at ile birlikte denizde yüzmek çok farklı bir deneyimdi, bunu hiç unutamam. Ben kesinlikle buraya tekrar geleceğim ve herkese burayı tavsiye edeceğim.

Alice B

“İnanılmaz güzel trek ve ders”

Sabahleyin çok güzel bir sahilde at ile denizde yüzme yaptık. Akabinde 11 yaşındaki oğlum için bir saatlik binicilik eğitimi aldık. Yusuf benzersiz bir binici hocası, oğlum çok şey öğrendi. Tekrar buraya gelmek için şimdiden sabırsızlanıyoruz.